nu har jag fått nog!

jag somnade direkt efter fanny åkt förut, vid 9 och sov till 11. sen dess jag har försökt sova men inte lyckats! så kollade på har du hört ryktet om morgans? inatt, och försökte sova. hjälpte det? nääääe! så nu ger jag upp, klockan är ju ändå halv 6 snart så. dessutom åker jag och mamma till sjukhuset eller något vid 8 eller vad det var. jag har öroninflammation enligt henne, men jag tror jag har cancer i örat. känns som så, gör skitont och hör ingenting så.
menmen, igår så badade jag och fanny, åt donken, gick från donken till station och så har vi självklart chillat massor pungar och haft tjejsnack som vanligt!



skitbra film kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0