10 sanningar om mig

1 jag älskar rosa, absolut världens snyggaste färg!
2 jag tror inte man kan ha bättre vänner än vad jag har.
3 jag älskar att lära känna nya människor, och är verkligen inte blyg.
4 jag åker till turkiet om 18 dagar!
5 jag tycker inte man ska döma någon utifrån hur den ser ut eller utifrån en blogg.
6 jag är 153 cm kort.
7 jag tycker att jag är tjock, men pinsamt att banta när man är 14 år liksom?!
8 jag tycker att kenza är sveriges snyggaste tjej!
9 jag tycker att svenska/danska hollywood fruar är bästa programmet som finns.
10 jag älskar min mamma pappa och syster för dom har hjälpt mig och gått igenom mycket med mig, dom är bäst.



Plusikassan.se - Tjäna pengar på din blogg

Kommentarer
Postat av: oss

nej du borde tänka på nummer 5 för det gör du.. folk du inte känner ska du inte döma lilla gumman

2010-07-07 @ 10:25:24
Postat av: ?

Ursäkta cec, du är ju inte tjock och otroligt töntigt att skriva sådär :o

2010-07-07 @ 20:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0