tvungen att skriva av mig LITE

jag är ensam hemma och har fett tråkigt, sitter och kollar på the city på mtv, mitt liv typ haha.
har försökt plugga men kan verkligen inte koncentrera mig. antagligen för jag "bråkar" med en av mina bästa vänner. ni som har lite hjärnceller fattar nog vem jag syftar på. aja, det känns inget bra. låter som en barnunge nu men; det är faktiskt inte mitt fel, det är hennes. när man bara dissar sina vänner hela tiden för något annat så får man ju skylla sig lite själv, och sedan blir kompis med såna man precis snackat en massa skit om! har verkligen lust att säga det till dom, men då blir det ju bara synd om henne eftersom då har hon inga vänner kvar, haha. rätt åt henne? ja lite kanske. aja, jag tänker inte förlåt henne. hon har hålit på på detta viset för länge nu. var tvungen att skriva detta bara. hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: MW

Så hon ska dissa hennes andra vänner då? Du kan ju inte komma först hela tiden. Smart att erkänna att du precis snackat skit om vissa personer ^^ Men hoppas det blir bättre snart :)

2010-02-08 @ 21:10:34
URL: http://meeiiliingws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0