svar på era frågor!

vad heter din kille?
svar: ta reda på det du lilla vän =)

vad heter din kille på bdb?
svar: ge mig en anledning till att säga det till dig =)

Hur många killar har du på ett år ungefär, typ 9.
svar: haha what? jag har haft/har en kille i år! idiot

 

varför är du kompis med mli?

svar: jag är inte det, dessutom kan man se på ip-numret vem som kommenterat, eller vilken dator det är. så jag vet mycket väl att det inte är nathalie jönsson som kommentera =)

 

varför är du kompis me mli ???!!!

svar: -.-

 

kan du lägga upp en bild på din pojkvän, där man ser hans ansikte.

svar: nej, han är för fin för dig =)

 

 

visst är jag coolast och bästigast ? :D <3

svar: nääe

 

vad heter din pojkvän?
Brukar du kolla andras bloggar?, isånnafall vilka ?

DU ÄR COOL , vi älskar din blogg :D

svar: som sagt, de säger jag inte. a, min kompisar dvs. amanda, joline, hanna mm.

 

vart köpte du ditt löshår?
och vad kostade det ?

svar: jag köpte det på hairiffic, och fråga min mor vad det kosta! =)

 

hur gammal var du när du förlorade oskulden ?

svar: jadu.. =)

 

Hur mke får du i månadspeng ? :)

svar: ungefär 1600, dessutom får jag pengar när jag ber om det. dock betalar mina föräldrar tex bio, fika, när jag äter ute, solarium, löshår osv..

 

haft sex med alex ?

svar: bästa frågan du kunde komma på? =)

 

vilka bloggar följer du?

svar: svar högre upp

 

Hur gör du för att vara så söööt?=)
älskar din blogg!:)

svar: haha ingen aning? tack =)

 

visst äger jag dig?:)

svar: nej (a)

 

vart har du köpt ditt löshår ? :) <3

svar: hairiffic.se

 

du kommer va med i guinners rekordbok:D!
för världens fulaste haka ..

 

svar: alltid velat vara med där!

 

varför har du en bild när du har jääätte fettigt hår som header ? xD

svar: fast det har jag ju inte? ;)

 


vem är bäst i ditt innebandylag?

svar: spelar inte innebandy idiot

 

sry, men vrf har du en stjärt som haka ?

svar: för det är fett sexigt !

 

vilka bloggar följer du ?

svar: står som sagt längre upp

 

Gud va sööt du är <3
Vad tycker du om Louise som går i din skola ?
Ps Älskar din blogg ! <3

svar: tack. haha vilken louise? antagligen ett mobboffer eftersom inte jag vet vem det är, så nae! =)

 

för att du e fettig ditt jävla cp.
o du bestämde säkert hur din haka skulle se ut ..?

svar: jo precis, låg i min mors mage och bestämde precis hur jag skulle se ut! idiot

 

vad heter din pojkvän i efternamn ?

svar: samma som din mormor?


Hur länge har du bloggat?
Vad är din shoppingbudget på ungefär per månad?
Vad har du för mobil? :)<3

svar: typ sen i somras?

vet inte, all ifrån 500-2000! helt olika

har en samsung touchwiz just nu, ska dock få en ny när som!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte du & mli vänner längre ??

2010-02-07 @ 19:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0