planer för fredag!

amanda emilia sara clara jag och några till har feta planer för fredag! ni får inte reda på något än, men det blir sjukt nice! ;)
sara och emilia var ju mina bästa vänner i 6an, gjorde verkligen allt med dom! vi 3 och en annan kompis som heter lisa var typ tjejgänget på min förra skola! vi själva tyckte ju självklart att vi var asballa och allt, haha! ;) saknar det lite men men.


emelie jag annastasia och emilia


annastasia jag och emilia


jag och emilia på valborg, och det var bäst helt klart! var med emelie emilia annastasia sara nathalie m ludvig adam tim rasmus martin och massor mer!


emelie jag och emilia (haha igga mina kläder!!)
helgen innan skolavslutningen, sjukt kul helg alltså!


emilia, haha så söt.
när sara fick åka och möta mig, för jag gått och tjutit som en jude genom hela stan, och jag trodde jag skulle till fosterfamilj och vi ringde till bris och allt! haha så himla sjuk helg! och mina föräldrar hade panik, och jag fick bo hos dig och annastasia med della och jag fick gå hem från skogssjön och allt, haha shit alltså! ;)


skolavslutningen 2009, kolla vad söta vi är med likadana klänningar och allt! so cute!
och vi ville få mitt hår blondt till avslutningen, och färgade det typ 3 gånger dagen innan, men det blev orange, haha!

älskar dig emilia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0