om igår!

kvällen igår startade på station, amanda och jag mötte några en stund och fixade lite, sedan stack vi in på en toa på station och sminka oss osv.. sedan stack vi till gårn, och väntade på emilia sara lisa och clara. när vi träffat dom stack vi in till stan, vi hade hur mysigt och trevligt som helst, även om det var lite galet, haha! men men, sen hände det något, fatta inte riktigt själv vad lisa och sara hade börjat babbla om? aja, dom stack hem till sara sen iaf. då kom emilias mamma och hämta oss och skjutsa oss till clara eftersom hon var ensam hemma, då var även felicia med också. och ja, det slutade som det slutade, jag åkte hem till mig och dog i sängen på dirren typ, och amanda åkte hem till sig! så ja. men det var hur kul som helst att träffa emilia lisa sara clara och felicia igen iaf!
och jag måste bara säga en sak: simon, jag tycker verkligen synd om dig.


jag innan vi drog!






emilia och clara hemma hos clara på kvällen. lite flum eller något? haha


felicia, hon var väl mest, ja vad ska man säga.. haha, skitkul iaf. ;) och snälla, fråga inte om toapappret!


jag hade ont i huvet så jag drack burn och åt.. gräddfil <3

tog typ inga bilder, och så vitt jag vet gjorde ingen annan det heller men men.
haha, galen kväll, ni ska bara veta allt som hände! spårade ur lite men men. det var kul så länge det varade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0