mitt ex kom hit förut

mitt ex kom hit förut. hände väldigt mycket som jag inte tänker ta upp här, orkar inte det för den delen heller..

aja skit samma. imorgon drar jag till motala vid 3 och möter emma, så sticker vi till almedina och äter PIZZA och fixar oss, haha, mys. sen sticker vi till fotbollsnatta och partajar galet! haha. ;) får väl se vilka man träffar där, men men, sen så sover jag och emma hos henne. haha blir mycket ändrade planer, men nu är det bestämt iaf! =)



haha en jättefin bild almedina tog på mig igår! finns flera såna söta bilder på mig, men synd om er som inte får se dom! =)

Kommentarer
Postat av: Fanny Biffen Oskarsson<3

Ditt ex är ett svin!!!!

2010-02-24 @ 21:39:30
URL: http://fannyoskarsson.blogspot.com
Postat av: Iffy

Haha omg värsta cp handen ju :S

2010-06-27 @ 20:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0