min mobil är sönder!!!!!

min mobil är sönder och mitt liv är förstört!! eller ja, tills på tisdag i alla fall.. min mor tycker dock bara att vi ska lämna in den på lagning för den är "ny", man bara jomen tjena haft den snart i ett halvår och då är den inte ny! :o men men, eftersom jag och min pappa sticker in till linköping på tisdag kan jag nog tigga till mig en ny, jag är ju så liten och söt och är bäst på att övertala min pappa så! =) hihi, lyckades ju ca 7 gånger förra året, dvs att jag hade runt 7 olika mobiler förra året! ;) haha.



skitmobil..

Kommentarer
Postat av: mandakungmedpung

remeber vad du skulle göra när du åkte till linköping med din pappa ? :D

2010-02-08 @ 19:13:05
URL: http://aaamandalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0