med mandy/ var min mobil är köpt!

hejhej, vi gick och la oss runt 2 inatt, satt och kolla på någon film som det inte ens fanns text på! fatta typ inget men den var helt okej. :) sen gick vi och la oss iallafall, och fatta hur många gånger jag vaknat inatt, haha. inge bra att dela säng med amanda! dessutom ringde jakob och väckte mig en gång också! men när som helst ska jag duscha och sedan ska vi till mantorp på kalas, haha. dock sticker jag till amanda efter vi ätit! ;)så de blir nice, uppdaterar senare, puss!



till er som undrar var min mobil är köpt, så är den köpt i telia-butiken i linköping/tornby!

Kommentarer
Postat av: Nathalie jönsson

haha du har ju likadan design som jag har :D <3

2010-02-13 @ 16:29:12
URL: http://nathaliejjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0