måste skriva av mig lite

mitt liv går helt upp och ner just nu, i vissa lägen är det hur underbart som helst, och i andra lägen känns det som man bara vill dö. har kämpat med detta ett tag nu, men vet absolut inte vad jag ska göra, eller vad jag kan göra. så till er som känner mig; det är därför jag är hur glad och snäll som helst ibland, och ibland hur nere och sur som helst. vissa vet vad jag går igenom just nu, och vissa inte, men nu vet ni alla fall hur det ligger till. ska jag ta det bra eller dåliga först? tar det dåliga.

vissa personer är så himla falska eller kanske avundsjuka? inte vet jag, vissa känner jag bra och vissa vet jag inte alls vilka det är. men att gör som ni gör, är så himla fel. det bara lyser falskhet igenom er. och eftersom mitt liv inte är precis på topp just nu så gör ni det bara värre så som ni håller på. ni har fått som ni ville, eran avundsjuka har gjort så ni fick som ni ville, precis. så nu kan ni bara dra åt helvete och sluta er lägga i mitt liv och sprida massor saker, som dessutom vissa tror på.

det bra är att jag har världens bästa vänner, som lyssnar, förstår och gör så mycket som möjligt för att det ska bli bättre. dessutom så märker man vilka som är riktiga vänner. dom som dissar är falska, dom som stannar kvar är äkta.

dessutom är det mycket mer som hänt, än bara detta jag skrivit om, mycket värre saker. orkar inte skriva mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0