läskigt!

hejsan alla snygga och fula! sitter och äter just nu, har precis satt i inpackning i mitt löshår så ska skölja ut det snart. innan det skjutsade vi bebut till station, har varit med han sedan halv 5 eller något tror jag(?) aja, innan det var jag hos amanda, skulle ju fixa hennes löshår med det hade tydligen inte kommit? :s segt, men men. antagligen kommer det imorgon så fixar det då! efter jag har varit hos frisören såklart då! ;)

imorse fick jag åka BUSS till skolan!! tog typ 20 minuter, fatta vad tråkigt det var?! haha aja, det hade typ varit en olycka mellan linköping och norrköping för dom hade KÖRT IHJL NÅGON i linghem! :o fatta vad läskigt! liksom en helt oskyldig person blir typ platt pannkaka. aja.. sjukt läskigt i alla fall.. men men, ska äta klart nu och sedan fixa mitt löshår! cya, puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är din pojkvän?

2010-02-01 @ 21:30:34
Postat av: amanda

såå sööta gumman :)<3

2010-02-01 @ 22:25:48
URL: http://craazyinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0