hemma från motala!

förlåt för dålig uppdatering, men har inte haft dit att uppdatera, har haft kul ist! :') haha. aja, först gick jag och emma till någon asmysig resturang och åt, och snackade om allt och ingenting typ, haha. sen gick vi runt lite, köpte lite småsaker, visar senare. sen tog vi bussen till almedina och träffade henne. har inte träffat henne på ett år typ! och gosh vad hon hade förändrats! förra gången jag träffa henne var jag ju tillsammans med hennes lillebror som är lika gammal som mig. haha. sen kom jennifer och sabina, hur snälla som helst!
och så bestämde vi att vi 5 ska gå på fotbolls natta tillsammans! det är på torsdag, typ fotboll och disco som håller på till 3 på morgonen? vet inte, haha, men kul ska det bli! =) sedan ska jag och emma sova hos almedina tror jag. aja, haft sjukt kul måste jag säga!



det är mysigt att åka buss =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0