först bio sedan hyra film (H)

hejhej, var på kalaset i ca 30 minuter och åt,sedan kom amandas mamma och hämta mig! nu har vi precis fixat oss, och väntar tills klockan ska bli 5, då kommer mina föräldrar med pengar, efteersom vi ska på bio. det regnar köttbullar blir det, haha ! ;) efter det åker vi in till mjölby, vi ska hyra motorsågsmassakern, amanda låg och och snacka om den inatt och srkämde mig som fan! haha, har ju inte sätt den så det blir inatt. ;) aja, uppdaterar när vi kommer hem vid 11 ungefär. puss.




Kommentarer
Postat av: Anonym

BYT DESIGN FÖR I HELVETE

2010-02-13 @ 16:29:34
Postat av: Nathalie jönsson

lr så är det nog bara min dator som laggar xD

2010-02-13 @ 16:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0