f-natta sög! haha

som sagt varit i motala sedan igår förmiddag, åkte till danne och var med han och jonte ett tag, sen mötte jag ehmma så åt vi kebab, hehe.så tog vi bussen till stan, coh sedan bussen till almedina och fixade oss. så tog vi bussen till stan, och sen buss till station och mötte roffe eller vad han hette. haha typ en 91a från hallsberg elle nått, aja. sedan drog jag och emma till f-natta och alme och roffe till felicia. aja, f-natta sög förutom att vi mötte jennifer sabina nadinn shejla lisa klara danne och alla möjliga där! så lite trevligt var det allt haha. aja, emma jag och jennifer drog till koffe och chillade galet med han alme felicia roffe och adde sen iaf. och sedan åkte jag och emma till han, kollade på american pie och män som hatar kvinnor och sedan somnade vi.
idag vaknade jag hos emma vid två, först åt vi frukost och sedan lunch direkt typ, haha. så drog vi in till stan och så mötte jag danne, och vi två åkte hem till han, kollade typ på 4 filmer och hade asmysigt. tog sedan bussen hem och krockade med en snöhög! haha aja, väldigt mycket text. återkommer med bilder alldeles strax!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej tony heter han och är en 92:a -.-



hade ni trevligt med han elr ? ;S

2010-02-28 @ 12:26:23
URL: http://rosieida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0