15 saker ni kanske inte visste om mig

1. jag ska operera min näsa när jag blir 18
2. jag och felicia ska flytta hemifrån tillsammans när vi blir 16
3. jag är bara 150 lång och har 35 i skostorlek



4. bearnaisesås är det godaste som finns!
5. jag måste alltid ha på musik när jag sitter vid datorn



6. jag hatar min kropp!
7. jag hatar att bli kär, för man blir alltid sårad någon gång
8. jag har alltid velat ha en bögkompis, asgrymt ju!
9. jag är knäpp
10. jag blir svartsjuk för allting, jättelätt
11. jag skrattar hela tiden! vare sig om jag är själv eller om jag är med någon
12. den personen som vet mest om mig är fanny



13. jag är lite av en perfektionist, vill att allt ska vara/göras på rätt sätt
14. jag måste göra saker hela tiden, jag kan aldrig sitta still
15. jag har världens bästa vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0