blodprov och blablabla

kom hem för ett tag sen. mamma hämtade mig, felicia bor bara några hundra meter eller nått ifrån mig men men, hehe.. vi skulle ju träffa glader innan jag skulle sticka med, men idioten kom ju inte..

menmen, jag ska tydligen till vårdcentralen och ta blodprov på torsdag! kommer min mamma helt random och säger! shit, hatar sprutor och allt som håller till!
och på måndag nästa vecka ska jag till UM och göra nån skit, vet inte vad faktiskt haha, lite illa.. aja.
och på onsdag om en vecka ska jag till motala sjukhus på läkarundersökning! kul? nej det verkar som om jag är cp eller nått..
men en bra sak är att vi har studiedag på måndag! festa hela helgen kanske..?



älskar dig!

Kommentarer
Postat av: ewe

låter jävligt nice o festa hela helgen :D

2010-09-14 @ 06:57:56
URL: http://ewelinann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0