vilken jävla natt!

kom hem för en stund sen, har precis tagit en dusch nu.
sov iaf hos emilia inatt. eller först skulle jag sova hos jonte för emilia skulle sova med hågård och avra, men sen skulle hon inte det och blablabla. men iaf, jonte och coscos stod med oss vid 2 inatt och vänta på emilias mamma skulle komma och hämta oss. fatta hur jävla kallt det var!
aja, har festat över hela mjölby inatt tydligen, ja jag och emilia vi är ju som vi är. dvs, vi minns inte mycket hehe. stan, station, slomarp, p--liden och ja det var väl några ställen vi var på..


jag och emilia hos mig igår, haha





haha felicia igår! =D

Kommentarer
Postat av: felicia, korvätarN

hahha, cec! :D

korv<3 hihihi :D

2010-10-10 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0