svar från frågestunden

Var köpte du din jacka? Älskar din blogg! :)<3

svar: på JC för 999:-

 

Var köpte du din jacka? Älskar din blogg! :)<3

svar: på JC för 999:-

 

vart brukar du köpa kläder?:D

svar: hmm, oftast gina, bikbok, hm, jc =)

 

hur håller du ditt hår rakt en hel dag utan att det blir lockigt? :)

svar: har typ aldrig utsläppt, men plattar det. använder aldrig hårspray eller nått så har väl inget speciellt tips för att ha det rakt hela dagen mer än att platta

 

vem är du tillsammans med ?

svar: efterbliven? simon

 

och hur lång och vilken skostorlek har du?

svar: ungefär 150-155, har 35 i skostorlek

vad tycker du om din syrra igentligen??

svar: hon rockar fett. ne men hon är bra att ha, och bra att sova hos om man har kollat på skräckfilm

 

går du redan hos gynekologen? du är bara 14 år väl?

svar: haha vadå har du nångång hört talas omatt det finns åldergräns på att gå till en gynekolog då eller? xD

 

Hur har du råd med alla dina kläder som du köper? Är du medlem på något som man kännar pengar på? Kännar du något på din blogg, isf hur mkt?

svar: jag är grym helt enkelt. ja jag tjänar pengar på min blogg kan du inte fråga de en gång till?
Btw älskar din blogg :)

 

 

när blev du av med oskulden ?

Hur många gånger har du haft sex ?
varför var du hos gynekologen ?
tjänar du pengar på din blogg?
:)

svar: 1 ge mig en anledning till att svar på de

2 ge mig en anledning till att svara på de

3 vad brukar man göra hos gynekologen?

4 men JA


har du varit full någon gång?
kanske lite konstig fråga, men svara om du vill :)

älskar din blogg, kram!

svar: ne jag bara festar varje helg och så, men vi säger så =)

 

 

vad har du för kläder i din header alltså bilden till höger :D

svar: linne skärp och leggings?

 

VEM tror du att du ÄR ?

svar: mig själv kanske idiot?

 

hur många har du haft sex med?

hur mycket känar du på din blogg? :pp

svar: vad ska du använda den informationen till?

vadå tror du att jag ska ge typ 50% till dig?

 

Favorit affär?:):)

svar: gina och hm =)

 

varför är du en bitttch ?

svar: hade du känt mig hade du inte kallat mig bitch

 

kan du lägga upp vilka sminkprodukter du använder, ?

Och hur man kan lägga sin luhh åt sidan liksom , ?
Bara trycka upp den ?
Sen kan du visa hur du gör din rosett i håret ?
svara om u vill , kram !
Btw: Älskar din blogg.

svar: 1 använder typ inget smink, men a det kan jag väl göra i nått inlägg

2 va?

3 va?

4 vadå för rosett? har aldrig haft en rosett i mitt hår. blind?

 

vart får ni all sprit i från ?:)

svar: skulle du bra gärna vilja veta vavavava? =)

 

Har du fortfarande nån kontakt med Ivar ?

svar: svar nej punkt skickat leveransrapport mottaget

 

vad var det som hände igår gumman?:/<3

svara eller skriv på msn om du vill:)<3

svar: igår? =)

 

röker du ??

svar: a 24/7

 

Varför ska du operera din näsa? den är jätte fin och den passar verkligen på dig.

svar: jag tycker den är ful, så skiter i om du tycker den är fin eller inte :p

 

Är din mamma död var har hänt, det var Amanda Lind som sa det till mig :O

svar: haha lol, nej det är hon inte xD

 

är du oskuuuuld?

svar: tack, du är den första som tror de om mig =) gulligt av dig, hihi loveu!

 

vet din mamma o pappa om att du röker? eftersom du har bilder på när du håller en cigg? :)

svar: bara för man håller i en cigg så röker man? hmm..

 

ifall man registrerar sig på Pluss i kassan, tjänar man pengar genom att länka deras sida bara ?

svar: skaffa ögon och läs

 

din blogg är rolig att läsa =)

hmm....
ska hitta på en bra fråga nu :
HUR OCH VARFÖRBÖRJADE DU BLOGGA ?

svar: för jag var fjortis och ville bli som kissie. haha nej vet faktiskt inte, tyckte väl mest att det var en kul grej och sen har det bara fortsatt

 

Läser du min blogg ? :)

Tjänar du pengar på din blogg ?
Hur mycket i månaden ungefär ?

svar: a när jag har tid =D

a de gör jag, och de svarar ja fortfarande inte på

 

varför är du inte kompis med fjortis amanda längre?

svar: du sa svaret själv, är inte kompis med fjortisar

 

skulle vara roligt om du började skriva mera längre inlägg och oftare för din blogg är bäst. och kan du inte berätta mera i bloggen???

svar: oki

 

hur träffades du och simon? och har du och simon haft sex?

svar: har gått på samma skola som han sen sexårs. och vaihelvete bryr du dig för? men nej det har vi inte

 

vad hände i fredags?

svar: hade jag velat säga det hade jag väl skrivit det med

 

får du dricka för dina föräldrar?

svar: vem har sagt att jag dricker då?

 

vf bytte du skola till lagman?

svar: för lagman äger

 

Det vore roligt om du skrev längre inlägg, men det är roligt när det kommer upp flera inlägg om dagen. :) Tycker också du borde lägga ut dagens outfit oftare.

Och en fråga; Varför är du inte kompis med någon från vifolka längre? Som jag har läst på deras bloggar verkar de verkligen hata dig eftersom de skriver äckel osv. :P

svar: oki

haha är inte kompis med idioter. och a dom hatar mig nog lika mycket som jag hatar dom = väldigt mycket!

 

en till: Varför är du så bortskämd? ;) jag menar, dina föräldrar bara ger dig saker utan att du ber om det?

svar: vem har sagt att jag är bortskämd? och vem har sagt att jag aldrig ber mina föräldrar om saker?

 

varför är ni så nåra i din klass?

svar: för det är chill =D

 

Är du och ebba från boxholm fortfarande vänner?

svar: jo, men vi snackar typ aldrig längre

 

vilka bloggar läser du :)?

svar: liteavfelicia.blogg.se

lindakjellberg.blogg.se

ewelinann.blogg.se

bbarajjjohanna.blogg.se

josefinefoxman.se

isabellestromberg.nu

 

sen blir det väl lite andra bloggar ibland också, men dom här läser jag dagligen

 

vilka bloggar läser du :)?

svar: redan svarat på de

 

hur många besökare har du per dag :)?

svar: ungefär mellan 500-700 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0