söööööööööötnos ♥



svar: fettomage? xD haha helt seriöst så är min mage så platt den kan bli, och stjärthaka och ful näsa ja det har jag , säg nått jag inte redan vet tack? =D och om du inte tar åt dig varför blir du så sur när jag skriver nått då? hmhmhm juste.
och hur svårt är det att tänka efter? jadu, fråga dig själv? och om du inte bryr dig att jag tjallar till camilla kan jag ju fortsätta med det om du inte bryr dig. så bra då vet jag det med, och jo jag kan lösa mina problem men du kan inte det. eftersom du bara fortsätter att skriva en massa skit på din fking blogg hela tiden, gjort det ett halvår. det är DU som fortsätter med dina problem. jag har skrivit om dig på min blogg kanske 3 gånger, ska vi räkna dina? ae det går nog inte så många det är. och att du har fler vänner än mig? haha visst vi säger så, har hela mjölby skänninge motala vadstena osvosv.. du har dom i äckelmantorp + dom "coola" tjejerna som du spelar handboll med. men vi kan ju låtsas att du har fler vänner än mig så du blir lite glad och slutar agra för en gångs skull! ;)
och hela världens är emot mig? HAHAHAHA dagens, men aa sure vi säger så

Kommentarer
Postat av: matilda

jag saknar dig gumman.

Skit bara i henne, hon är en tönt. Du är så mycket bättre än henne, det vet du! <3

2010-10-26 @ 18:27:44
URL: http://matildae.devote.se/
Postat av: Anonym

Så detta är vad som händer i småstäderna. hah. Hur gamla är ni egentligen?

2010-10-26 @ 19:30:39
URL: http://filthynotes.blogg.se/
Postat av: andreas alenius <3

lol har du fått skägg än elr OBS! för dej mer kallad ass grass ;)

2010-10-26 @ 19:31:23
Postat av: missbill

heeey:D fin blogg.

drömmer du om större fastare byst?eller vet någon som gör? nu har du chansen att köpa mina gamla implantat flytande silikon 200 ml Endast suttit i i ett år och inte defekta alls. Kommer bli superbilligt för er som köper dem om ni gör på samma klinik som mig, där de kommer tas ur.



Säljes pga av att jag ska lägga in gelehallon (fast silikon och större storlek i stället:D



för mer info och priser gå in på: http://sarabillstroom.blogg.se

2010-10-26 @ 19:56:01
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: tobias

bry dig inte om henne/han stå för att du har rumphaka go rumphaka (Y) du är ju fin i det

2010-10-26 @ 20:06:26
Postat av: Melinda

Ojoj värkar som det är en tjej som är avundsjuk på dig cec ;) Inte för att jag vill lägga mig i men blev rätt irriterad på vad hon skrev:S " jag äger dig så jävla hårt" HAHAHA jag tyckte det va mer du som ägde henne. och liksom vem bryr sig om att hon har massa vänner? Spelar ju ingen roll hur många hon har för hur många av dom skulle våga gå på dig ? jag tror inte många skulle det iaf, för du har massa folk på din sida och jag är en av dom!<3

2010-10-26 @ 21:47:40
URL: http://ibegintowrite.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är sjuk i huvudet cec, slår vad om att mjölby tkr som vi ...

2010-10-26 @ 22:03:07
Postat av: MW

Varför bryr du dig ens över att svara på det där? :)

Bara undrar...

2010-10-26 @ 22:39:20
Postat av: från mantorp till Leverfläcken

HAHAHAHAH andreas, klockren kommentar!

Och cec, du är fan störd. du säger att man inte kan läsa folk man hatars bloggar, men ändå läser du julias blogg? DUBBELMORAL?

2010-10-27 @ 13:00:41
Postat av: Anonym

Skit i henne! Hon var iaf ful som tryk och är sööt som socker ! <3 Love your blogg ! :D<3

2010-10-27 @ 13:52:16
Postat av: tove :)<3

håller med MW

2010-10-27 @ 16:31:07
URL: http://jagarenkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0