som sagt

sa ju att hennes små gulligullvänner skulle kommentera mitt agro-inlägg. och såklart, men jag tar fortf inte åt mig shalalala! =D och btw, ni säger att alla hatar mig så mycket, varför läser ni min blogg för dådå? ♥♥♥ i know you love me biatch

sticker iallafall och hämtar sara vid 5 så sticker vi och tränar. och ewe kom hem från turkiet inatt! ♥ wiiie! fast den helgen som var så åkte hedda till florida, usa, och emma till tunisien. och på höstlovet åker helga och linn till turkiet, negrar. ♥


Kommentarer
Postat av: ewe

wiiiiiie :D festa i helgeeeeen :D

2010-10-26 @ 16:20:36
URL: http://ewelinann.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG HATAR KISSE OCH LÄSER HENNES BLOGG IAF, DET ÄR FULT NORMALT ATT LÄSA DE BLOGGAR MAN VILL ÄVEN OM MAN HATAR PERSONERNA! OH, TÖNT!!

2010-10-26 @ 20:12:34
Postat av: brander

söt du va :)

2010-12-05 @ 13:54:23
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0