om igår

the worst night ever! aja, men vet ju iallfall vem som är ens riktiga vänner.

men iaf, jag felicia lisa och sara drog till ante först igår. där var min simon, saras simon, erik, alex och ante såklart. vi festade lite och så. sen kom malin och ella och drog med mig och simon till ralle. festade ännu mer där, var kul ett tag tills allt hände.
men tack till er som hjälpte mig! malin ella lisa simon martin ludvig ralle emilia amanda ebba becca och alla andra! minns inte riktigt alla, men ni vet ju vilka ni är. älskar er!

frågestund!


sara och simon ♥


saras simon


älskar dig simon lundkvist! ♥


hmm, jag och simon...


eftersom lisa var fotograf så blev de inga bilder på henne. men här är en egobild på henne och felicia iaf!
lisa färgade håret igår med, skitsnyggt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Sara?

2010-10-02 @ 20:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0