med emilia och äter chips

är hemma hos mig nu med emilia, båda slutade vid 1 eftersom vi båda hade prov som sista. hon kemi och jag biologi, gick väl helt OK.
senare ikväll sticker vi till nån och är med lite härliga killar och festar lite. och sedan utgång kanske? men jag ska iallafall dricka absolut ingenting ikväll! duktigt, jag vet. har ju festat hårt i typ 11 veckor eller nått hehe. ;$ dax för en paus nu kanske eftersom min saknade ewe kommer hem från turkiet till nästa helg/höstlovet, och då jävlar kör vi! =D


droglåten @ mig och emilia just nu. ;)

Kommentarer
Postat av: ewe

iiiiiih, vad gullig du är!!! :D

ja fyfan vad vi öser :D

då är båda aspepp på o supa oxå :D

pussssss (L) :D

2010-10-22 @ 17:41:33
URL: http://ewelinann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0