lär känna mig

Har du druckit tills du har spytt? nejnej då aldrig hänt *host*
Sårat någon? aa
Förlorat en vän ? aa
Träffat nya människor? aafan



Kysst en främling? kan man säga ja
Tagit droger? nono
Haft en sommarflört ? aa
Gråtit? aa
Skrattat tills du har kissat på dig? haha nae tror inte de
Tältat? aaklart
Varit vaken hela natten ? aa
Solat ? aaklart
Badat ? aa



Haft ett förhållande ? aa



Gjort dig riktigt illa ? aa
Gjort några nya piercingar/tatueringar ? nej
Läst en bok ? har ja väl gjort nån gång
Skickat fel sms med flit ? nej?
Suttit vid datan hela natten ?aa
Näckat ? inget som ja minns, men har gått och visat min bh för alla på nån fest har jag hört iaf haha
Solat naken ? nej
Fått utegångsförbud ? aldrig haft det
Sagt "Jag älskar dig" och menat det ? aaklart
Sagt "Jag älskar dig" och inte menat det ? nej
Varit i slagsmål ? nej bara delat ut och tagit emot lite bitchslapar och sådär
Pussat någon av samma kön ? aaklart



Sjungit högt på ett berg ? haha ne
Kysst någon i regnet ? aa
Kysst någon i skogen ? aa



Kysst någon du inte borde ? aa
Tappat rösten ? aa ett antal gånger!
Varit på festival ? nej
Gått upp i vikt ? nej
Gått ner i vikt ? aa
Brännt dig ? aa
Fått en ful bränna av t.ex. kläder/smycken ? nej
Varit utomlans ? aa ett antal gånger
Gjort ett bra köp ? aa
Tagit upp kontakten med en gammal vän ? aa det händer väl ibland
Haft skade glädje  ? vet inte vad det där betyder men oki
Sovit under bar himmel ? aa

Har du svarat ärligt på alla frågor ? aaklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0