hmm

att jag vill ha.. sommarlov
att min senaste kyss.. var av ralle

att jag inte gillar.. bråk
att min bästa vän är..
amazing
att min första riktiga kyss.. minns jag inte haha
att jag avskyr när folk.. myttar

att jag gillar att.. umgås med mina puddingar och festa
att jag alltid kommer att.. älska mina vänner
att jag är förälskad i.. nina
att sist jag grät var.. förrgår eller nått
att min mobiltelefon är.. rosa och vid
att när jag vaknar på morgonen.. somnar jag om
att innan jag går och lägger mig.. borstar jag tänderna
att idag har jag.. sovit

att jag just nu tänker på.. att det är måndag imorgon och helvetet börjar igen
att i kväll ska jag.. träffa nina ante och ralle

att i morgon ska jag.. till skolan tyvärr
att jag hoppas.. att allt blir bra nångång
att nu ska jag.. chilla pungar!


Kommentarer
Postat av: nina rautanen

jag är förälskad i dig med:$

2010-10-17 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0