gulligullgull ♥

brukar inte skriva sånthär men eftersom du bara ber om det, så here you go.
gulligt att du är rädd för mig, gulligt att du är rädd för mina vänner. och nu sitter du och skriver en massa annat att du inte är det och blablabla, och missuppfatta? du jag kan läsa, tro mig jag förstår att det handlar om mig. så dum är jag inte. =)
och du borde nog vara ganska rädd, placerar gärna om ditt ansikte och slår in pannbenet på dig, och det är jag inte ensam om att vilja. här har du en gratis länk, ditt feta äckel

nu kommer dina "söta" små vänner skriva till mig att jag är dryg, katig, låtsas vara någon jag inte är och blablabla. tar jag åt mig? HAHA nej, sitter och garvar åt era vidriga kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Linn

Cecilia.. jag tror jag vet vad det där gällde, och det är absolut inte dig det handlar om. Varför tror du att allt handlar om dig? Och om det handlade om dig hade hon inte varit en endaste liten gnutta seriös. Varför skulle hon vara rädd för dig? Varför tror du dig så hårt?.. Synd om en patetisk liten flicka som du.



Och "feta äckel"..? HAHAHAHAHAHAHA, andningspaus, HAJHAHAHAHAHAHAHAHA. FET?? okej. aja. asfet. fan fettet väller. verkligen. Avundsjuk på henne för att hon kan få äkta killar? Inte hon som har knullat med ca 10 killar... Äckligt. Du är 14. HORIGT....



Tror du att du skrämmer henne? Oj, hon blir så rädd för dig Cecilia.. "placerar gärna om ditt ansikte och slår in pannbenet på dig, och det är jag inte ensam om att vilja." Oj. Cool_tjej_96. Så tuff. För det första är Julia tusen gånger starkare än dig. Och angående "det är jag inte ensam om att vilja". Nä, julia har en jäääävla massa människor på sin sida också ska du veta, hela mantorp är emot dig gumman. Kan fixa ännu mer folk om det är så, du verkar ju tigga om det. Leka cool genom internet, hur mogen? Man undrar ju ibland alltså..



Btw, hur går det med riset i stjärthakan, leverfläcken? ;)

2010-10-26 @ 14:55:02
Postat av: ewelinann

vad fan är hennes problem :o?

är hon störd elle ? ;S

2010-10-26 @ 15:16:27
URL: http://ewe
Postat av: victoria

du fattar väl att det inte är du? varför skulle hon vara rädd för dig? och om du tänker lite på vad hon skrivit ser du ju att det inte handlar om dig?

2010-10-26 @ 15:48:08
Postat av: julia

du är så jävla dum i huvudet cecilia, hur svårt är det att tänka efter? bryr mig inte om att du springer & tjallar till camilla, JÄVLA TÖNT. du kan inte ens lösa ett problem själv, du står inte ut med att någon äger dig. jag äger dig så jävla hårt, & det är du som är rädd för mig som sagt. har så jävla många fler vänner än du så käften. föresten, TACK LINN! hela världen är emot dig, inse fakta äckel

2010-10-26 @ 16:05:20
Postat av: julia

en grej till, vem är det som har fetto mage här? stjärthaka? världens fulaste näsa? sluta dryga som en liten fjolla, kom på något jag tar åt mig av. eller föresten, ångra mig, det finns inget jag tar åt mig av som kommer från dig. slå på du bara, kan inte bli värre än ett myggbett, om ens det, tvivlar :)

2010-10-26 @ 16:08:01
Postat av: julia

linn, du har fel om en sak. rättar dig lite hehe, HON HAR HAFT SEX MED FLER ÄN 10, MINST 20 FAKTIST

2010-10-26 @ 16:17:29
Postat av: cec , du vet vem vaa ;D kardaaan

cec , dom kan knulla en geet i röööven vel inget synd annat . älle :o :D hihi naee va

yehaa baby .. dom kan ta sina gulliga kompisar o komma hit med dom . tycker synd om dom .



höhö o vill bara säga . till er patetiska nollor så kallade coola små skitungar , att cecilia tar inte åt sig av ett skit ni säger . lägg ner för fan .



det är ju så här när det är lågkonjuktur hih

2010-10-26 @ 20:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0