TACK FÖR EN SKITBRA VALBORG

hejhej nu har jag vaknat, blev hämtad vid 12 inatt, och först skjutsade vi hem elin sen åkte jag och pappa och köpte donken haha, sen hem. aja, fixade mig hos andré igår, sen kom joline. så stack vi ut och mötte eddie bolla och rasmus. sen gjorde vi lite skit, så stack vi till linn senare på kvällen. där var det skitmycket folk! bla elin amanda julia ebba emma andrea vigge edwin jakob andreas pontus adam macke och alla möjliga! kommer inte ihåg alla! aja, det var faktiskt skitkul, eller ja det mesta iaf.. aja, man ska tänka positivt, så förlåt andré!
aja detta hann jag med under kvällen: dejta linns toalett, springa spåret med joline, gråta, dansa som fan, få 3 valborgshångel, köra sanning/konsekvens på konstgräsplanen, rida på puttes rygg, och massor mer!



har inga bilder tyvärr, glömde ta med mig kameran. men ska fråga ebba om lite bilder hihi! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0