svar på kommentar



svar: har inga tips direkt men. jag har börjat träna på gym, eller jag går på träningspass. step & core och bodytoning.
när man tränar step, är det som man har en "bänk" och man kör mycket steg, upp och ner, åt höger och vänster. och massor olika steg.
när man tränar core, tränar man magen och ryggen. men får mycket muskler i både magen och ryggen.
när man tränar bodytoning, är det ungefär som step. fast man använder lätta hantlar, så man tränar även musklerna.
det är det jag gör, dessutom är jag ute och springer/power walkar. och äter bra med såklart. dvs mycket frukt och grönsaker och andra nyttigheter. självklart unnar man sig godis och så med. men ja, det är det jag gör. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0