sticker ut

har precis ätit, ska plugga lite nu. har spanska till imorgon, iof vet jag inte vad jag har men men det löser sig nog! sedan sticker jag ut en stund, sen hem igen och trippla håret.
imorgon sticker jag hem, och sedan på kvällen kommer eddie och bolla hit. så sticker vi och hyr film och sedan hem till eddie, så sover vi där! och på lördag blir det göteborg då. vi ska på göteborgsvarvet eller vad det heter eftersom eddies mamma ska vara med! =) kan blir trevligt. men vi hörs imorgon, puss!


träffade andree förut med, länge sen! =D


Kommentarer
Postat av: andree

ja, det va länge sen :D

vart fick du bilden ifrån?! :oo

kunde du inte tagit ngn bättre bild? :o

haha xd <3

2010-05-20 @ 20:31:35
URL: http://andreefredriksson.blogg.se/
Postat av: sandra

www.ssandramikhail.blogg.se , Lämna gärna en fråga i min frågestund!

2010-05-20 @ 21:26:47
URL: http://ssandramikhail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0