sticker till stan

hejhej kom hem för ett tag sen, har ätit och så nu. måste tyvärr dra ner till station nu igen för att möta linnea, vi ska till stan och fixa en sak. när jag kommer hem sen ska jag packa, drar till strålsnäs sen. sover hos ebba tror jag, annars sover vi hos lukas får se! =)
haha ajuste, lovade anna att skriva att hon är bäst! vi skulle göra en saga, eller ja göra en modern askungen saga idag i skolan. jag och anna var en grupp, och ja.. den blev fan bäst! ;) i promise, anna anka, joe labero, justin timberlake och ja allt va det nu var.. haha aja, hörs senare! =D


Kommentarer
Postat av: anna

ahha den ägde balle :d <3

2010-05-12 @ 19:24:39
URL: http://annahermanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0