ska till linköping =)

hejhej vaknade för en stund sen, nu har jag ätit och duschat. och drar ner till station om typ 40 minuter och möter fanny så åker vi till linköping. jag ska nog inte köpa något speciellt, förutom ett par träningsbyxor och mat då haha! =)
vi kommer hem till 5-tiden. då ska jag bara hem, byta om och så, sedan åker jag till mantorp direkt. sedan city gross och sedan hem till bolla med runken och elin. ska kolla på melodifestivalen, är nog bara bra att sverige inte är med, vi skulle nog bara skämma ut oss ändå! ;) men kommer hem inatt nån gång men vi hörs nog någon gång under dagen. puss! =D


haha bjuder som faen. men stekbild på mig och stefan! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0