ska chilla några pungar

har skitont i benen, fötterna och röven haha! synd om mig.. och eddie och bolla undrade om jag skulle med ut?! nothanks! ;) efter att först ha fått gå till sya och sedan orientera, sedan shoppa 2 dagar i rad + chilla runt galet i göteborg, så nae. för nu ska jag sätta på en film och chilla galet. imorgon får vi se vad som händer, ska i vilket fall ut och springa med eddie på kvällen när det blir lite svalt! =)
okej nu kom jag på att det verkligen är skitvarmt, har öppet fönster och sitter i underkläder och typ svettas. kanske ska gå ut en stund ändå haha?

några bilder från igår/inatt.






några turkar från balkongen inatt, haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0