shoppat med eddie vafan! ;)

hejhej kom hem precis. stack från skolan på förmiddagen förut, stack till min gamla skola istället. mycket roligare där kan jag lova! eller först stack jag hem till lisa där emilia clara helga och sara var. hade jättekul där haha! =) sedan stack vi till lagman, och jag blev utkastad från idrotten med johan, och jag går inte ens där?! =o aja. efter det så stack jag till eddie och först köpte vi glass och godis (tjockt iknow!) och sedan drog vi ner till stan. köpte lite skit, och ska färga håret dagen innan skolavslutningen med, blir nog bra! ;)
aja, här är det jag köpte iaf.




ska testa ny mascara med! skriver om den sen. =)


skitsöt sommartröja! har inte köpt några sommarkläder alls nästan så måste börja göra det. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0