outfit och facelook

orkar fan ingenting känns det som! aja, har fixat mig lite snabbt nu. så om en timme ungefär så får jag träffa ebba! typ 3 veckor sen sist, fy! =(eller jag träffade ebba och sofia en snabbis när jag och linnea var i linköping förra veckan! aja, jag ska köpa skor, sen ska vi chilla pung på donken ofc! ett måste när jag är i linköping, även om det finns i mjölby med haha, aja!
uppdaterar nog inte igen fören ikväll, för direkt efter linköping skjutsar pappa upp mig och ebba ill södragårn. för eddie ska spela match, och vi lovade att kolla på den med bolla! =)

 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ställ en fråga på min frågestund ... = ) <3

2010-05-01 @ 19:28:32
URL: http://miikkaaeellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0