nu jävlar

nu jävlar blir det uppdatering haha! aja detta har hänt;

fredag: åkte jag till ebbis efter skolan, köpte dricka och chips på vägen. vi myste kollade på film och så, sedan kom lukas. och så var diana med oss (ebbas storsyster som för övrigt är jättesnäll). vi kollade på massor gamla barnfilmer osv. var ute lite och chillade galet. sedan så sov jag ebba och lukas i samma säng, haha, jag låg i mitten och blev lite pannkaka med det var riktigt mysigt!

lördag: låg och vaknade hela natten, men vaknade sedan vid 11. ebba duschade och sedan jag, så fixade vi oss och lukas låg och kollade på film haha.
sedan vid 3 blev ebba och jag hämtade av mor så skjutsade hon oss till ivar! vi chillade galet, kollade på tv och så. skitkul att träffa han!
när vi kom hem stack jag och ebba ut och träffade lite trevligt folk, sedan hyrde filmen "are we done yet?" och käkade donken

söndag: ebba sov hos mig, sedan vid 11 åkte jag ebba och pappsen in till linköping och köpte skolavslutningsklänning och skor till mig! jättetrevligt.
nu har vi precis sett klart på filmen och ska fixa lite snart.


Kommentarer
Postat av: Ivar så klart?!

Jag e fan BÄST BA!!

2010-05-11 @ 18:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0