mina tankar just nu

okej detta är till för alla, speciellt till er som dömer mig innan ni träffat mig!
det är massor som dömmer mig till hora, slampa, bitch, som skitdryg, osv innan ni ens träffat mig. förstår egentligen inte. jag kan säga såhär: jag är hur snäll som helst mot mina vänner och dom jag tycker om, men mot dom som antingen är taskig mot mig eller mina vänner är jag iskall emot. och nej jag dömer inte folk innan jag lärt känna någon, och jag hatar inte någon utan anledning.
jag är 14 år, herregud var tror ni om mig egentligen? jag är som vilken annan tonåring. jag har mycket rykten osv men det är för jag har valt att vara mig själv. vissa vågar inte det, jag tycker det är skitfegt. men jag vågar det, jag står för vem jag är, jag är inte rädd att berätta om mig själv och om vad jag gjort och vad jag blivit utsatt för. asså man lever bara 1 gång, så varför inte bara leva livet då? det är precis det jag gör, och det är så jävla underbart ska ni veta!
jag har den underbaraste och roligaste familjen man kan ha, jag svär. om ni lär känna mig kan jag lova att ni kommer tycka att jag är galen! på riktigt haha! och jag har dom absolut bästa vännerna man kan ha! dom bästa, galnaste, roligaste och helt klart underbaraste! visst jag har förlorat vänner, vissa är mitt fel och vissa inte. jag saknar vissa, speciellt en. en av dom bästa vännerna jag haft i mitt liv. vi har kännt varann snart ett år, och jag har aldrig haft så kul med nån person som just hon.
men vafan, man lever som sagt bara en gång. så tänk framåt och inte bakåt. och var glad och lev livet! och framförallt; var dig själv, och döm inte folk!


Kommentarer
Postat av: nathalie

bra skrivit :), håller med !

2010-05-06 @ 20:39:53
URL: http://nathalieax.blogg.se/
Postat av: e

Japp, jag har ju vart där. Hatat dig, men de var ju det om var de dumma, att jag inte hade träffat dig, så för er som hatar cec utan anledning, för att hon är finast & för att alla är avunsjuka, ge er, lita på mig, hon är bäst, & jag älskar henni

2010-05-06 @ 20:56:52
URL: http://ebbaviktorianilsson.blogg.se/
Postat av: sannalinde

så rätt!

kan inte fatta hur folk dömer folk utan anledning...

visst , jag hatar mååånga personer! men jag har alltid en anledning till det. antingen för att dom är dumma mot mina vänner , eller att dom går runt och ljuger om allt och annat eller om dom är dumma mot mig.

jag känner inte dig , har aldrig pratar med dig. men jag tycker du verkar hur snäll som helst och du är grymt fin!

tycker du har helt rätt att man inte ska döma folk innan man har lärt känna dom....

Keep on so girl ! ;)

2010-05-07 @ 18:26:37
URL: http://absolutlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0