ingen uppdatering!

förlåt för ingen uppdatering men haft fullt upp! engelskaprov i skolan, gick väl helt OK! efter så hängde andré med mig hem, vi var hos mig sedan kom eddie till mig också. vi stack ner till station och mötte linnea och becka och fixade lite saker och åt glass! ;) mums! sedan stack jag andré och eddie hem till mig igen, kollade på film och så. sedan åkte andré hem och jag och eddie åkte till coop och köpte ballerina kladdkaka, så jävla gött! hehe. ;) sedan åkte vi hem till mig, hämtade löshåret och cykeln, så skjutsa jag hem eddie. och sedan åkte jag ända till prästgårds för att lämna mitt löshår till emilia, så snäll jag är !=) hehe, puss!
klicka här för att rösta på mig till josefine foxmans gästbloggstävling! det är om att börja gästblogga hos henne, jag vill verkligen göra det så tycker ni jag skulle passa så rösta gärna! =) puss



Kommentarer
Postat av: Moa johansson

vad har du gjort på din arm ? :O



Miss u !<33

2010-05-10 @ 21:38:46
URL: http://saklartmoa.blogg.se/
Postat av: emma

va haru gjort me armen? ;)

2010-05-10 @ 22:10:08
URL: http://emmaholgersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0