hemma från linköping!

hejhej kom hem från linköping precis. och att shoppa med ygskor är ju ingen höjdare precis! men men. vi tog bussen in till ikano, då träffade vi ivar och izza! sedan på ikano åt vi taco, dessutom träffade vi alex johan elin och ja alla möjliga!'
jag ska till tåget som går vid 6 till mantorp. får träffa elin plutt igen, och bolla och runken! blir en kväll med dom och melodifestivalen! ;)

det jag köpte då.






är ju mors dag imorgon så klart jag måste köpa något till min älskade mamma! ;) dessutom fick jag en hår inpackning på köpet haha. iof fick mamma betala sin egen present eftersom jag fick pengar av henne, men men! =)

Kommentarer
Postat av: Ivarsajagjuförfan!

Jag va snyggast :D

2010-05-31 @ 14:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0