HAR ORIENTERAT, FYFAN

hejsan alla fans (ironi dock), kom precis hem från sya, har varit där med skolan och orienterat. vi fick GÅ dit, och fatta hur mycket jag dog! iof bar djordje min väska men ändå. gick iaf dit med hanna joline elin djordje albin danne andreas och massor mera, trevligt! och dom vet iaf hur man får mig att springa, ahha jag dör!
aja, vi började orientera när vi kom fram, gjorde det med elin andreas och andré gick ju helt okej faktiskt! ;) dock började det spöregna, så vi fick sluta tidigare, nice. mormor och morfar kom och hämtade mig! skönt, men nu ska jag byta om och sticka till boxholm, puss.=D



elin, du seriöst suger baby =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-05-23 @ 14:30:34
URL: http://¨

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0