haft modevisning!

hejsan, kom hem från skolan precis. dagen har rullat på.och på spanskan spelade linn h, linn j, julia, amanda, cornelia och andré upp  askungen (?) haha skibra! sedan hade vi modevisning, jag izza malin och ellinor. det gick ganska bra tycker jag. och det var skitkul faktiskt! =) klädernaär ju en annan historia haha.
kommer massor med bilder snart,och ja anna. jag ska lägga in allabilder på dig! =D


jag och izza, i slutet när alla skulle gå upp! =) ´
efter det, innan vi bytte om sprang vi in i alla klassru, i biblioteket, matsalen mm och visade upp oss, haha! ;)


Kommentarer
Postat av: anna

bra cec ;)<3

2010-05-31 @ 17:00:17
URL: http://annahermanson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skrev i ett inlägg att du börjat få upp din kondition, hur länge har du tränat för att få upp den? Och har du några tips? Det känns som jag också behöver få upp den! :) ÄLskar din blogg gullet!

2010-05-31 @ 18:05:04
Postat av: Anonym

hur mycket väger du exakt :)? du är ser riktigt smal ut och har skitfin kropp :)!!

skulle bli glad om jag fick ett riktigt svar :)

2010-05-31 @ 18:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0