brunkräms tips

ja ni ville ju ha lite skönhetstips så varför inte tipsa om mina två favorit brunkrämer?

den första är miracle touch från max factor. min absoluta favorit, den bästa jag använt! dock beror det ju på vad man har för hudtyp osv men för mig funkar den riktigt bra. håller väldigt länge, alltså man behöver inte köpa ny ofta, och den sitter kvar hela dagen. väldigt billig också, kostar ca 170:-.



och nu min andra favorit, pure liquid mineral från maybelline. funkar också skitbra faktiskt. och om man har problem med acne/finnar så är den här verkligen nått att rekomendera, då den täcker väldigt bra, och håller väldigt bra. tar dock slut ganska snabbt. kostar runt 160:- har jag för mig.



båda finns att köpa på kicks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0