10 sanningar om moi

1. jag hatar killar, fast egentligen är dom det underbaraste som finns
2. jag tycker det är skitfult att vara blek, asså typ vit
3. det senaste året har jag förändrats hur mycket som helst
4. jag faller bara för idioter, eller väljer fel
5. rosa är den snyggaste färgen som finns! =) har rosa kamera, mobil, kläder, nagellack, blogg osvosv..
6. jag har 1 stor hemlighet, som ingen vet om
7. det som sårar mig mest är när folk sviker, går bakom ryggen, ljuger
8. jag ska operera min näsa när jag blir 18
9. jag ska tatuera in mitt namn på svanken
10. jag har absolut världens bästa familj

Kommentarer
Postat av: Nadine

Du har fin näsa :O

Jag behöver operera min, min ser ut som en potatis!

2010-05-17 @ 21:14:06
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0