varför jag är förbannad?

jo det är såhär, igår fick jag först sitta på något j*vla möte i typ 1 timme och en kvart. hur kul är det?! asboring. det var typ jag, victoria, julia och amanda, och 2 till som inte behöver nämnas + 2 stycken "lärare" från antimobbningsgruppen(?) julia och victoria tyckte väl mest att jag var rolig, för jag blev så j*vla förbannad så jag satt o skrek oshit, haha! nae men dom blev nog också det fast inte visa de på samma sätt, haha aja. så fick jag som sagt sitta där ganska länge, slapp dock spanskan vilket var skönt! eller bara halva egentligen, men jag vägra gå dit sen över huvud taget så då låste dom in mig i det där rummet jag visa er förut. så fick jag spendera halva min skoldag där igår. inte kul. =(
sen blev jag j*vligt förbannad på buss chauffören igår när jag skulle åka hem från danne. haha otrevligt kärring typ, stod och skrek och lite åt henne, hehe!
och för er som undrar: nae jag har inte adhd, damp elle nått, bara ett j*vla temperament! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0