sticker till stan

åker till stan snart, ska bara vänta tills min pappa kommer hem igen! han skulle tydligen lämna in en av våra bilar, men han kommer nog snart. ska antingen köpa dom skorna som är på bilden eller ett par rosa reebok eller lacoste, vet inte än, får se. vad tycker ni då? =)
kommer ju bara använda dom tills snön är borta i princip, sen köper jag lite snygga skor! ;)
haha ajuste, jag och några killar i min klass idag hade en "liten" disskusion om hur mycket pengar vi får av våra föräldrar. och vi, eller ja, dom, kom fram till att jag var bortskämd?! haha vet inte riktigt vad jag ska säga om det, handlar väl bara om att man har snälla föräldrar med bra jobb? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0