sho

hejhej, var på möte med folk förut och det sög. och sen fick jag och "en" vara kvar, såklart! haha nae, men efter en stund blev jag så jävla förbannad så jag stack och låste in mig på en toa och ringde min pappa så han skulle hämta mig, men han kunde såklart inte! så stack till tåget och sedan vidare till sara där emilia och helga också var och åt lunch. sedan fick jag såklar kolla på min förra klass när dom hade idrott, haha! sen stack jag med emilia till tandläkaren med sara, haha riktigt kul! ;)
efter det stack vi och mötte antonio och simon, och antonio älskar mig! lite för mycket, hehe..  haha nae, stack i alla fall till motala efter det! träffade jim och jocke och satt i deras replokal och chillade galet och så gick vi till donken och dom tjocka galet och jag var publik typ? haha, sen när jag skulle till bussen missa jag den såklart. så vi gick tillbaka till lokalen och sen kom min far och hämtade mig! ;)
på tal om annat så ska jag till tandläkaren imorgon så slipper halva skolan typ, gött! haha nae, tror inte jag sticker dit efter heller. orkar inte efter det idag, haha! men får se, måste verkligen träffa andré. aja, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0