puss

Attityd: typ dryg och bäst
Ålder: 13, 14 om två veckor då!
Stjärntecken: vädur
Jag kommer från: pappas pung
Jag bor: mjölby
Jag har haft sex med: tänker jag verkligen inte skriva här :p fråga andré, hehe
Tror du på något? camilla såklart
Frisyr: kort, slitet 
Längd: 153 cm!
Skostorlek: 35-36
Favoritglass: piggelin
Världens bästa låt: tiktok
Skriver du dagbok? nej
Älsklingsfärg: typ svart, vit och rosa
Skulle aldrig ta på dig: essies kläder
Vad ville du bli när du var liten? haha wb malin baryard
Blev du det? nejnejnej
Katt eller hund? emmas hund =)
Har du nån nojja? ursäkta?
Fobier? spindlar
Vem/vilka vet mest om dig? fanny och emelie
Är du seriös? aldrig hänt
Vem är snyggast i världen? min pappa
Vad tycker du om idrott? ett helvete
Var har du ont? i mina pattar tack vare andré och vigge, haha!
Gillar du att fotografera? nej
Sushi eller hamburgare? hamburgare
Är du blyg? nejnejnej
Har du någon piercing? har ju lyckats ta hål överallt i princip haha, men öronen iaf
Använder du smycken? jadå
Vem skulle du vilja ge mjältbrand? ursäkta?
Kaffe eller te? te
Om sex månader: hoppas jag slippa vifolka
Jag blir glad av: vänner pengar och kärlek
Jag blir förbannad på: folk som tycker synd om sig själva hela jävla tiden, så jävla störande alltså
Det här skulle jag inte göra ens om jag fick en miljon: kyssa gabriel
Bästa tekniska uppfinningen: dator och mobil
Beskriv dig själv med tre ord: bra bättre bäst
Har du bra självförtroende: ja
Har du en bästa vän: ja
Mobiltelefonen betyder för dig: mycket, hehe
Spara eller slösa? SLÖSA
Vem diskar hemma hos er? diskmaskinen
Är det något du är bra på? allt
Vad anser du om porr? porrigt
Högtid du gillar? min födelsedag
Har du prestationsångest? och det är?
Dricker du mjölk? jadå
Har du koll på din ekonomi? nej
Har du något synfel? linser
Ensamhet är: ganska ensamt
Vad är det mest romantiska du vet? romantik
Du har kysst: haha räknar faktiskt inte
Bra egenskaper hos en kille/tjej är: snäll omtänksam bra stil
Bra egenskaper hos en vän är: snäll omtänksam och humor wtf
Dåliga egenskaper hos en vän är: egoistisk
När något går sönder blir du: haha bryr mig inte
När du gör dig illa blir du: ingenting?
Vilken är den bästa känslan du vet? när man får umgås med sina bästa vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0