om igår

haha tja, precis vaknat, eller ja, har ätit frukost med. min far kom ner vid 6 imorse och tyckte att vi skulle gå och lägga oss, men la oss i soffan och körde spel på mobilen, haha?! aja,, vi somnade sedan till slut somnade vi. fast vi vaknade igen vid 8 för min morsa skulle kolla när min morbror elle nått skulle åka vasaloppet mysigt, men vi gick upp och la oss och nu har amanda precis åkt, och jag mår väl inte perfekt precis, haha, ont i huvet och magen men det är det värt! ;)
kvällen igår blev galen och sjukt kul! har inga bilder från det, men mycket annat! ;)




börjar med en bild på amanda från inatt, haha sötnos!

Kommentarer
Postat av: amanda

DET DÄR ÄR PORR, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2010-03-07 @ 13:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0