im home baby

hejhej kom hem för ett tag sen, slutade 10 minuter tidigare haha skönt typ. aja, ska la dra och sola snart och sedan blir det att åka på massage med syster min! fatta vad skönt? haha.
och för er som vill veta så har jag redan planerat min helg: på fredag sover fanny här, och så kommer danne hit på kvällen också. dessutom så vill fanny träffa "den lilla fjortiskillen på min bdb som är snygg" haha, hennes beskrivning av andré typ, men får väl se! ;)
och på lördag: så spenderar jag natten med emilia lisa och clara tror jag det var, vi dygnar hos clara, mysigt! =)



fuck you, fuck you very very much..


Kommentarer
Postat av: andree

jag andree eller den andra xd

2010-03-02 @ 21:15:42
URL: http://andreefredriksson.blogg.se/
Postat av: André

hah, ska jag träffa henne? :O :)

2010-03-02 @ 21:46:21
Postat av: Anonym

hah, ska jag träffa henne? :O :)

2010-03-02 @ 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0