helluuuu

hejhej, kom hem precis. gick faktiskt hem från station idag, orkade inte sitta och vänta på bussen i typ 30 minuter! kanske var bra det att jag gick hem, träffade ju olle och jennifer från min förra klass på vägen hem! riktigt kul faktiskt, eftersom det var ungefär ett halv år sen jag såg dom sist! även om jag bara bor ca. 100 meter ifrån båda dom så träffar jag dom aldrig, men det var i alla fall trevligt. =)
och så ska jag börja springa så fort snön är borta! man vill ju vara riktigt bikini-snygg i sommar! ;) så det är ju lika bra att börja så fort snön är borta. har ju dock sprungit ett par gånger tidigare men det gick ju inget vidare, haha. aja, idag ska jag nog bara plugga, har inga planer för idag, kanske sticker och solar sen? får se. imorgon ska jag i alla fall träffa emilia! puss.



cute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0