svar på kommentar

Vad brukar du använda för smink produkter?
Några speciella bra märken på mascaror lr puder t.ex? :)

svar: nu på sommaren använder jag i princip aldrig smink, men jag kan tipsa om en brunkräm, ögonskugga och en mascara. =)
den bästa mascaran jag testat in my life är false lash effect från max factor. görbra kan jag lova! iof ser fransarna ganska fejkade ut, asså man ser att man är sminkad men det blir riktigt snyggt!



ögonskuggan då, den har jag dock köpt i paris men det finns säkert att köpa här i sverige med! COSMOD paris. eller något sånt står det, ingen aning faktiskt! görbra iaf, hihi! ;)

bästa brunkrämen är lätt max factor miracle touch! täcker alla finnar om man har det haha, och sitter kvar! den räcker fakiskt görlänge och den är inte särskilt dyr heller! göbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0