svar på en till kommentar



svar: nej jag plattar verkligen inte håret varje dag. förut när det var skola plattade jag i princip aldrig håret, gör inte det ofta över huvudtaget, men ibland så. och på bilden så är det mitt naturliga hår, dvs helt ofixat!
och ja absolut blir håret slitet när man plattar det. jag använder dock alltid  värmespray när jag plattar mitt hår. dessutom använder jag inpackning ett par gånger i veckan oftast. väldigt bra för håret, eftersom det håller sig mycket bättre, dvs det blir inte slitet!

fortsätt gärna fråga saker, svarar på i princip allting. alltid kul med kommentarer! =) puss love yah

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för svaret om håret :)

2010-06-15 @ 20:04:34
Postat av: Anonym

tycker du ska köra en till frågestund! :D

2010-06-15 @ 21:07:27
Postat av: Anonym

vad använder du för något värmespray?

2010-06-16 @ 15:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0